Extraescolars

Preinscripcions

extraescolars 24-25

Aquí podeu trobar la graella de les activitats extraescolars del curs 2024-2025. A les pestanyes del menú trobareu la informació detallada de cada activitat.

1. Com apuntar-s’hi

El sistema d’inscripció és el següent:

  • Les inscripcions s’han de fer a través de la  web de l’AFA.
  • S’obrirà el període d’inscripcions el dia 26 de  juny i es tancarà el dia 4 de juliol.
  • Quan la inscripció s’hagi produït rebreu un correu electrònic confirmant que s’ha realitzat correctament i amb el nombre d’inscripció.
  • Si cal, el dia 9 de juliol es determinarà per sorteig el nombre pel qual es comencen a assignar les places en les activitats extraescolars.
  • La setmana del 24 de juliol s’enviarà un mail a totes les famílies inscrites amb els llistats d’activitats extraescolars del curs 2024-25, confirmant les places.
  • S’haurà de realitzar el pagament de la matrícula i enviar-lo per email a secretaria@afalatrama.cat (informació disponible a l’apartat 3).
  • En cas que hi hagi disponibilitat de places, al setembre es podrà obrir un nou període d’inscripció i/o canvis (aplicant les condicions de matrícula indicades al punt 3).

2. Pagament de les activitats extraescolars

A les activitats gestionades per Vostra Cuina (Taller d’Art, Teatre i Volei), els pagaments són mensuals i es carreguen al compte bancari on es facturen la resta dels seus rebuts. En aquest cas es facturaran 8 mensualitats completes (d’octubre a maig) i la part proporcional del juny fins a la jornada intensiva.

Totes les activitats extraescolars finalitzen quan comenci la jornada intensiva. Al juny es pagarà la quota proporcional que correspongui fins a l’inici de la jornada intensiva (6 de juny de 2025).

Els pagaments de les activitats de Bàsquet/Multiesport, Anglès, Escacs, Robòtica, Zumba, Bollywood i Teatre per adults els gestiona directament l’entitat o monitor que du a terme cada activitat. En aquestes activitats el fraccionament de pagaments va en funció de cada organitzador (vegeu detall de cada activitat).

El pagament de l’activitat de Natació es cobra en dos rebuts per part de l’AFA, un a l’octubre i l’altre al gener.

3. Matrícula

Per cursar activitats extraescolars cal que la família sigui sòcia de l’AFA i que estigui al corrent del pagament de les quotes. En cas contrari no s’acceptaran les inscripcions. També cal que si l’any passat l’infant va fer extraescolar, es fes el pagament de la matrícula corresponent.

En concepte de matriculació s’aplicaran les següents tarifes, independentment de quines activitats es triïn:

Inscripcions realitzades entre el 26 de juny i el 4 de juliol

  • 1 activitat: 10 € de matriculació per infant
  • 2 activitats o més: 15 € de matriculació per infant, no per activitat

Les famílies que tinguin confirmada la plaça al juliol hauran de fer l’ingrès al compte de l’AFA de l’import de matricula i enviar el comprovant a secretaria@afalatrama.cat, indicant al concepte el nom de l’infant i el nombre de registre de la inscripció.

IBAN ES32 0081 0561 1100 0142 0252

Inscripcions o canvis al setembre

  • 1 activitat: 20 € de matriculació per infant
  • 2 activitats o més: 25 € de matriculació (per infant, no per activitat)

Els canvis que es realitzin al setembre hauràn de satisfer la diferència de l’import de la matrícula pagada al juliol. L’import de la matrícula haurà de ser satisfet també en cas que l’infant finalment no iniciï l’activitat o activitats a les quals s’hagi inscrit (exceptuant si l’activitat queda anul·lada des de l’organitzador).

En cas que no es pagui la matrícula del curs 2024-2025 l’infant no podrà inscriure’s a cap extraescolar del curs 2025-2026.

És important  tenir  present  que en  cas  de  voler donar  de baixa un infant  d’alguna activitat  cal fer-ho 7 dies feiners abans de final de mes, i sempre per escrit a través de l’adreça secretaria@afalatrama.cat. Quant a Natació no es retornen els diners en cas de causar baixa de l’activitat.

En cas contrari no se’n podrà retornar l’import.

4. Informació important

Totes les activitats tenen un mínim i un màxim de places. Si no s’arriba al mínim durant les inscripcions del juny el grup no surt  i si es supera el màxim hi haurà infants que es quedin sense plaça. S’assignaran les places en ordre ascendent a partir del número determinat per sorteig el dia 9 de juliol. Es procedirà a l’assignació començant pel nombre que hagi sortit al sorteig.

El 15 de setembre es publicarà el llistat definitiu de persones inscrites a les extraescolars del curs 2024/25.

Es necessita també una persona responsable de cada activitat. Si surt el grup per fer una activitat però no hi ha cap voluntari per fer aquesta tasca, l’activitat no es podrà dur a terme.

Ser responsable d’una activitat implica ser el contacte de l’empresa/entitat que facilita l’activitat per fer d’enllaç amb la coordinació d’extraescolars, per tal de resoldre qualsevol incidència.

Les persones responsables d’algunes activitats extraescolars són:

Olga Culleré: Anglès i Teatre per adults

Ismael Villalón: Natació

Ferran Pérez: Escacs

Anna Blay: Bollywood

Maribel Cuadrado: Zumba

Maria Sánchez: Robòtica

Maria Pastor: Costures a l’aire

Marixa Arnedillo: Coordinació

El correu de contacte per a qualsevol consulta és: secretaria@afalatrama.cat i comissioextraescolars@afalatrama.cat