Taller d’art – Inscripció

Taller d’art 24-25

Infant i activitat

Dades de l’infant i de l’activitat


Mare/Pare/Tutor

Dades de contacte de la mare/pare/tutor


Confirmació i enviament

Acceptació dels termes i condicions i enviament


Termes i Condicions

Les activitats extraescolars començaran la primera setmana d’octubre i s’acabaran al juny quan comenci la jornada intensiva.

Per cursar activitats extraescolars cal que la família sigui sòcia de l’AFA i que estigui al corrent del pagament de les quotes. També cal haver pagat la matrícula de les extraescolars en cas d’haver-se matriculat a alguna el curs anterior. En cas contrari no s’acceptaran les inscripcions.

COM APUNTAR-S’HI

El sistema d’inscripció és el següent:

  • Les inscripcions s’han de fer a través de la  web de l’AFA.
  • S’obrirà el període d’inscripció el dia 25 de  juny i es tancarà el dia 4 de juliol.
  • Quan la inscripció s’hagi produït correctament rebreu  un  correu  electrònic confirmant que s’ha realitzat correctament i amb el nombre d’inscripció.

En cas que feu la matriculació fora dels dies assenyalats, per motius organitzatius, l’AFA no podrà garantir la inscripció de l’infant.

  • Si cal, el dia 9 de juliol es determinarà per sorteig el nombre pel qual es comencen a assignar les places en les activitats extraescolars.
  • La setmana del 24 de juliol s’enviarà un mail a totes les famílies inscrites amb els llistats d’activitats extraescolars del curs 2024-2025, confirmant o no les places.
  • Els infants inscrits que tinguin confirmada la plaça hauran de fer efectiu el pagament de la matrícula (aplicant condicions de matrícla de juny-juliol) i enviar el comprovant a secretaria@afalatrama.cat.
  • En cas que hi hagi disponibilitat de places al setembre es podrà obrir un nou període d’inscripcions i/o canvis (aplicant condicions de matrícula de setembre).
  • Per tal que les activitats es puguin dur a terme és necessària l’existència d’una persona encarregada de la mateixa. Si no hi ha una persona que pugui fer aquesta tasca, no es podrà desenvolupar l’activitat.

PAGAMENT DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

  • A les activitats gestionades per Vostra Cuina (Taller d’Art, Teatre i Volei), els pagaments són mensuals i es carreguen al compte bancari on es facturen la resta dels seus rebuts. En aquest cas es facturaran 8 mensualitats completes (d’octubre a maig) i la quota corresponent fins a l’inici de la jornada intensiva.
  • Els pagaments de les activitats de Bàsquet/Multiesport, Anglès, Escacs, Robótica, Zumba, Bollywood i Teatre per adults els gestiona directament l’entitat o monitor que du a terme cada activitat. En aquestes activitats el fraccionament de pagaments va en funció de cada organitzador (vegeu detall de cada activitat).
  • El pagament de l’activitat de Natació es cobra en dos rebuts per part de l’AFA, un a l’octubre i l’altre al gener.

En el cas que no estigueu al dia de les quotes de l’AFA no s’acceptaran les inscripcions.

MATRÍCULA

  • Les inscripcions a totes les extraescolars comportan un pagament en concepte de Matrícula. Aquests diners van destinats al pagament de l’assegurança i de les activitats de gestió que comporta cada inscripció.
  • A les inscripcions realitzades entre el 26 de juny i el 4 de juliol s’aplicaran les següents tarifes, independentment de quines activitats es triïn:
    • 1 activitat: 10 € de matriculació per alumne
    • 2 activitats o més: 15 € de matriculació per alumne, no per activitat
  • A les inscripcions i canvis realitzats al setembe s’aplicaran les següents tarifes, independentment de quines activitats es triïn:
    • 1 activitat: 20 € de matriculació per alumne
    • 2 activitats o més: 25 € de matriculació per alumne, no per activitat
  • Les famílies hauran de fer l’ingrés al compte de l’AFA de l’import de matrícula un cop tinguin confirmada la plaça.

IBAN ES32 0081 0561 1100 0142 0252

  • L’import de la matrícula haurà de ser satisfet també en cas que l’alumne finalment no iniciï l’activitat o activitats a les que s’hagi inscrit (exceptuant si l’activitat queda anul.lada des de l’organitzador)
  • És important  tenir  present  que en  cas  de  voler donar  de baixa un alumne  d’alguna activitat  cal fer-ho 7 dies feiners abans de final de mes, i sempre per escrit a través de l’adreça ampalatrama.secretaria@gmail.com.
  • En cas contrari no se’n podrà retornar l’import.
  • En cas que no es pagui la matrícula del curs 2024-2025 l’infant no podrà inscriure’s a cap extraescolar del curs 2025-2026.

INTEGRACIÓ DELS INFANTS QUE REQUEREIXIN SUPORTS D’ACOMPANYAMENT I NECESSITATS ESPECIALS A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

L’AFA de l’escola La Trama (en junta de 8 de novembre de 2018 i validat en l’assemblea de 7 de febrer de 2019) es posiciona a favor que les criatures amb suport d’acompanyament i necessitats especials  puguin gaudir de les extraescolars, sempre i quan l’activitat mateixa ho permeti i que hi hagi reforç de monitoratge, en cas que sigui necessari.

Tanmateix, les famílies amb criatures que requereixin un suport d’acompanyament i necessitats especials han de saber que s’hauran d’implicar del tot en l’extraescolar, en cas que sigui necessari.

  1. Procediment d’inscripció

En la inscripció, s’inclourà la pregunta sobre si l’infant pot tenir necessitats especials en fer l’activitat o algun acompanyament especial. Les famílies en el moment de la inscripció accepten explícitament que tots els infants inscrits seran valorats per la Direcció de l’escola per confirmar l’adequació a l’activitat i detectar si pot ser necessari un suport específic.

Es realitzarà una revisió de les llistes d’inscrits per part de Direcció. La Direcció orientarà sobre quines criatures poden tenir alguna necessitat i de quin tipus pot ser o si veu inadequada l’activitat per un determinat nen – sobre aquests casos, a través de la tutoria es parlaria amb la família per preguntar-assessorar sobre l’adequació que calgui.

La Comissió parlarà amb els monitors/responsables de cada activitat per exposar els casos detectats i consensuar l’estratègia a seguir (en temps i forma), el grau en que la família s’ha d’implicar i la necessitat o no de personal de suport.

  1. Contractació de personal de suport/implicació de les famílies

En cas que sigui necessari un alt grau d’implicació de la família (per exemple, acompanyament a l’activitat), la família s’haurà de comprometre a seguir l’estratègia consensuada. En cas contrari, l’infant no podrà iniciar l’activitat (o continuar-la).

Aquesta estratègia s’anirà revisant durant el curs. En cas que sigui necessari un suport de personal, la despesa que es generi pot ser assumida per l’AFA sense incrementar les quotes de les activitats extraescolars de la resta de famílies, mentre no es trobi una forma de finançament més adient.

  1. Seguiment i gestió de casos

Durant l’any es mantindrà una relació fluida entre les parts: família, Direcció, monitoratge i Comissió.

En cas que sorgeixi algun tema a treballar els monitors informaran a la Comissió. El monitor pot parlar directament amb la família per comentar el cas (especialment si sembla que sigui un tema de conducta) i informarà a la Comissió.

En cas que la Comissió ho consideri oportú, es pot comentar amb Direcció per veure quina solució es pot proposar.

Si finalment i durant el transcurs del curs, des de les parts es valora que l’infant no pot seguir amb l’activitat, haurà de deixar-la i s’abonarà a la família el pagament – en cas que l’hagi fet – de la resta del curs.

PROTECCIÓ DE DADES

A l’acceptar els termes i condicions dono el meu consentiment perquè els noms i cognoms de les meves filles i fills surtin al llistat d’inscripcions que es publicaràn per fer possible la gestió de les activitats extraescolars.

L’AFA de l’escola La Trama garanteix la seguretat i confidencialitat de les dades de caràcter personal facilitades pels seus usuaris. Així, d’acord amb el que estableix Llei orgànica 3/2018, de protecció de dades de caràcter personal i garantia de drets digitals (LOPD) i la normativa de desenvolupament, l’usuari en queda informat i dóna el seu consentiment pel que fa a la incorporació de les seves dades als fitxers automatitzats existents a l’AFA i al seu tractament automatitzat amb l’única finalitat de fer tots els tràmits necessaris per inscriure els infants a les extraescolars seleccionades.

Aquestes dades personals són tractades i incorporades als corresponents fitxers automatitzats, que estan degudament inscrits al Registre General de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.

La política de privacitat de l’AFA assegura, en qualsevol cas, l’exercici dels drets d’accés, rectificació, cancel·lació, informació de valoracions i oposició, en els termes establerts a la legislació vigent. Per això, d’acord amb el que estableix la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia de drets digitals (LOPD) i la normativa de desenvolupament, l’AFA de l’escola La Trama garanteix l’adopció de les mesures necessàries per assegurar el tractament confidencial d’aquestes dades i us informa de la possibilitat que teniu d’exercir, conforme a aquesta normativa, els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant un escrit a secretaria@afalatrama.cat.