Responsable coordinació: Nuria Igualada
I3 A | Dolors Nieto |
I3 B | Anna Navarro |
I4 | Maribel Badenas |
I5 A | Carme Fàbregues |
I5 B | Sílvia Martínez |
1r | Paqui Vílchez |
2n A | Marta Gríful |
2n B | M. José Muñoz |
3r A | Lídia Guardia |
3r B | Tere Salvans |
4t | Ariadna Ventura |
5è A | Mar Sànchez |
5è B | Elisabet Benet |
6è | Paula Garcia |
Horari P3
12:30 h Fan pipí i es renten les mans.
12:45 h Dinen a la classe.
Fan úl del pitet (se’l posen, se’l treuen i l’endrecen dins la bossa). Han d’asseure’s correctament i fer un bon ús dels coberts i el tovalló. Treuen el segon plat (classifiquen els plats bruts, els coberts bruts i la brossa). Quan acaben de dinar fan un altre pipí i la monitora els explica un conte. Han de saber escoltar i estar tranquils.
13:25 h Escolten un conte i van a dormir (qui no dorm va al pati).
Al dormitori s’agafa la bossa del llençol i el coixí. Es prepara el llit i dormen. A les 14:35 h se’ls desperta i ajuden a recollir els llits. Van a fer un pipí, després cap a l’aula i allà agafen un conte i esperen que arribi la seva mestra.
Horari P4
12:30 h. Fan pipí i es renten les mans.
12:45 h. Dinen a la classe.
Fan ús del pitet (se’l posen, se’l treuen i l’endrecen dins la bossa). Han d’asseure’s correctament i fer un bon ús dels coberts i el tovalló. Treuen el segon plat (classifiquen els plats bruts, els coberts bruts i la brossa). Quan acaben de dinar fan un altre pipí i la monitora els explica un conte. Han de saber escoltar i estar tranquils.
13:25 h. Escolten un conte i juguen a l’aula.
14:00 h. Surten al pati.
14:40 h. Recullen i tornen a la classe a mirar contes.
PRIMER TORN: P5, 1r, 2n i 3r
Horari
12:30 h. Fan pipí, es renten les mans i es dirigeixen cap al menjador.
De 12:40 h a 13:30 h. Dinen.
Es treballen tant els hàbits posturals com l’ús correcte dels coberts. Els nens i nenes de 1r comencen a utilitzar el ganivet. Els alumnes ajuden als monitors a servir els plats als companys.
Un cop s’ha acabat de dinar cada nen es recull el plat, el got i els coberts i els dipositen al lloc corresponent. A continuació es fa fila per sortir al pati. Uns encarregats paren taula per al segon torn.
De 13:30 h a 14:00 h. Sala de jocs i pati.
Cada dia després de dinar els nens i nenes disposen de tres espais de joc: la sala de jocs (on poden jugar a jocs de taula, cotxes, llegir, dibuixar…), el pati del sorral (a saltar corda, amb caixes…) o la pista de futbol i bàsquet. Cada nen i nena pot escollir quin espai de joc prefereix cada dia.
A vegades s’organitzen activitats senzilles per afavorir el joc entre diferents cursos i edats.
De 14:00 h a 14:45 h. Retorn a l’aula.
Recullen els jocs del pati i cada grup es dirigeix a la seva classe. Allà poden llegir llibres asseguts tranquil·lament fins que arribi la mestra.
SEGON TORN: 4t, 5è i 6è
Horari
De 12:30 h a 13:15 h. Els nens es queden a la classe on poden jugar amb jocs de taula (Lince, escacs, abalone…) o amb jocs d’ordinador (taules de multiplicar, anglès,…).
Cada classe té un dia assignat per a baixar a jugar al pati a les 12:30 h. Poden jugar a futbol a la pista, a bàsquet, a matar conills, al sorral…
13:15 h. Els cursos que no els toca pati a les 12:30 h, baixen a l’última estona abans d’anar a dinar.
13:40 h. Dinar. Primer es renten les mans i es dirigeixen al menjador ordenadament, sense crits ni corredisses.
Els nens i nenes de 4t, 5è i 6è es serveixen el menjar ells mateixos amb la supervisió del monitor, que reparteix les safates i estris amb els quals els infants es podran posar el menjar. Quan acaben de dinar, els nens i nenes ajuden a recollir el menjador (netegen les taules, les cadires…) per potenciar una actitud de servei col·lectiu.
14:20 h. Surten al pati.
Quan alguns alumnes ja han acabat de dinar, els monitors surten al pati amb ells. La resta van acabant i a mesura que estan van sortint.
Cada dia, els nens i nenes que ho volen poden anar a la sala de jocs. Cada curs també tindrà un dia assignat per anar al pati de l’edifici del carrer de l’Estrella, núm. 25.
14:45 h. Recullen els jocs del pati i cada grup es dirigeix a la seva classe. Allà poden llegir llibres asseguts tranquil·lament fins que arribi la mestra.
Coordinació escola-menjador
La coordinadora del menjador es reuneix periòdicament amb la directora per tractar temes puntuals relacionats amb el menjador.
Qualsevol decisió es pren conjuntament.
Els monitors també fan un seguiment del grup amb la tutora corresponent.
També es fan reunions amb l’AMPA per valorar aspectes tant de l’espai de joc como del comú.
Formació
Els monitors participen en els cursets de formació que l’empresa els ofereix (primers auxilis, intel·ligència emocional…).
Contacte
Correu electrònic: vostracuinalatrama@gmail.com